wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
Kategorie
Systemy płatności
  • Przelewy24
Kontakt

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego


1.Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu  można zawsze znaleźć na naszej stronie www.tulandia.pl

Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.tulandia.pl. Dotychczasowy Regulamin obowiązujący do dnia 24 grudnia 2014 dostępny jest tutaj

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.tulandia.pl  Kupujący  oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu. 


2. Właściciel sklepu internetowego

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.tulandia.pl  jest firma:

Tulandia Anna Gwiazda

z siedzibą: przy ul.Ciołka 15 01-445 Warszawa

wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem: 518179

NIP: 898-131-80-06, REGON: 142646410

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowejwww.tulandia.pl


3. Ceny zawarte w sklepie

Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.tulandia.pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.

Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

Ceny towarów podane na stronie www.tulandia.pl nie zawierają kosztów wysyłki.


4. Zamówienia i dostawa

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie www.tulandia.pl, drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym - sklepem www.tulandia.pl

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 12.00 (wysyłane za pośrednictwem kuriera) lub 15.00 (wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej) realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

www.tulandia.pl  ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:

-przelew bankowy na konto sklepu,

-szybkie płatności Przelewy24,

-płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską Patron Service lub za pomocą Poczty Polskiej.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

- Paczka InPost Paczkomaty, przelew na konto - 10 zł (do 25 kg)

- Paczka InPost Paczkomaty, pobranie - 15 zł (do 25 kg)

- List polecony ekonomiczny, przelew na konto (Poczta Polska) - 13 zł (do 1 kg)

- List polecony priorytetowy, przelew na konto (Poczta Polska) - 15 zł (do 1 kg)

- Paczka ekonomiczna, przelew na konto (Poczta Polska) - 15 zł (do 3 kg)

- Paczka priorytetowa, przelew na konto (Poczta Polska) - 18 zł (do 3 kg)

- Paczka priorytetowa, pobranie (Poczta Polska) - 22 zł (do 3 kg)

- Przesyłka kurierska, przelew na konto - 16 zł (do 30 kg)

- Przesyłka kurierska, pobranie - 22 zł (do 30 kg)

Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu  www.tulandia.pl są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego.

Czas dostawy przesyłki do kupującego wynosi:

-InPost Paczkomaty – 1 do 2 dni,

-Poczta Polska – 1 do 3 dni (przesyłka priorytetowa),

-Kurier UPS – na następny dzień roboczy,

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu  należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski prosimy o kontakt telefoniczny +48 603 157 791 lub mailowy sklep@tulandia.pl w celu ustalenia kosztów wysyłki.

www.tulandia.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.


5. Zwroty towaru

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w sklepie www.tulandia.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem za pośrednictwem poczty elektronicznej email: sklep@tulandia.pl lub wysłanie oświadczenia na adres firmy. 

 

Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczony został poniżej. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy stanowi również Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Skorzystanie ze wzoru formularza o odstąpieniu od umowy nie jest obowiązkowe.

Wzór odstąpienia od umowy do pobrania: wzór formularza odstąpienia od umowy.pdf

 


Kupujący ma obowiązek zwrócić towar nie później niż do 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres: 

Tulandia Anna Gwiazda

ul.Ciołka 15 01-445 Warszawa

 

www.tulandia.pl  zobowiązuje się do dokonania zwrotu kosztów w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Wyboru sposobu płatności można dokonać w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy poprzez wskazanie numeru rachunku bankowego, na który nastąpić ma zwrot bądź wskazanie adresu do zwrotu płatności przekazem pocztowym.

Zwrotowi podlegają koszty dostawy do Klienta oraz koszt zamówionego produktu. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa Kupujący.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku zwrotu przez Kupującego towaru uszkodzonego lub noszącego ślady używania przekraczającego granice zwykłego zarządu, Sprzedający jest upoważniony do potrącenia odszkodowania z kwoty podlegającej zwrotowi Kupującemu z tytułu odstąpienia od umowy.

 

6. Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie www.tulandia.pl  są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym Kupujący może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.

www.tulandia.pl  zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.tulandia.pl, W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający zwraca Kupującemu również niezbędne koszty zwrotu towaru.

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.tulandia.pl

www.tulandia.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.


7. Polityka prywatności 

Dokonując zakupów w sklepie www.tulandia.pl, klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie do celów realizacji zamówień w sklepie oraz oświadcza, iż przeczytał i akceptuje w całości regulamin sklepu.


8. Inne

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem +48 603 157 791 lub drogą elektroniczną na adres sklep@tulandia.pl

9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Kupujący będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedającym.

- Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu